- Niedostępny
- HITY KSIĘGARNI ksa24.pl
- Kategorie polecane
- Kategorie pozostałe
- Wydawnictwa polskie
- Bentley Institute Press
- Arkady
- Graf_ika
- Kabe
- Dom Wydawniczy Medium
- Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
- Galaktyka
- Instytut Techniki Budowlanej
- WNT
- PWN
- Polcen
- Gall
- Księży Młyn
- C. H. Beck
- Multico
- Helion
- WKŁ
- Dolnośląskie Wydawnictwo Edukacyjne
- WSiP
- Dashofer
- Powszechne Wydawnictwo Rolnicze i Leśne
- Elipsa
- Kluszczyński
- Wydawnictwo Politechniki Krakowskiej
- Karakter
- Agora
- Pellegrina
- Muzeum Architektury we Wrocławiu
- Disa
- Zysk i s-ka
- Twoje książki
- BOSZ
- Słowo Obraz Terytoria
- Buchmann
- G+J Gruner+Jahr Polska
- Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
- Bellona
- SOLIS
- Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Wydawnictwo SGGW
- Piątek Trzynastego
- SBM
- Dodo Editor
- Uniwersytet M.Kopernika
- Fenix
- UNIVERSITAS
- Fundacja Amondo Films
- Gall
- Dragon
- ODDK
- Rea
- Muza
- Stowarzyszenie 40 000 Malarzy
- Atut
- Inne
- Fundacja Bęc Zmiana
- Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
- Muzeum Powstania Warszawskiego
- Wolters Kluwer
- Feeria
- Dwie siostry
- Trygon
- TMC
- DAFA
- Solis
- Salix alba
- Wydawnictwo MZ
- Czuły Barbarzyńca
- Stowarzyszenie DAFA
- Borussia
- Rea
- Wydawnictwo naukowe UMK
- LexisNexis
- Elamed
- Wydawnictwo ZUT
- Świat książki
- Archi-Plus
- Wydawnictwo Politechniki Wrocławskiej
- Migut Media
- Log InMedia
- Hachette
- Filar
- DWN
- ArkadiaSoft
- ABE
- Murator
- Wydawnictwo RM
- Wiedza i życie
- Olesiejuk
- Videograf
- Libra
- Parma
- Carta blanca
- Debit
- Ossolineum
- Rosikon Press
- Międzynarodowe Centrum Kultury
- Dig
- Parragon
- Wszechnica podatkowa
- Archeton
- Pascal
- Ibis
- Egros
- Neriton
- Wydawnictwo Poznańskie
- Bellona
- Fronda
- Centrum Architektury
- Czarne
- Rebis
- Politechnika Wrocławska
- Politechnika Łódzka
- EMG
- Raster
- Instytut Architektury
- Narodowy Instytut Architektury i Urbanistyki
- WAB
- SBM Renata Gmitrzak
- Astraia
- DodoEditor
- Nisza
- Polskie Wydawnictwo Techniczne
- Polski Cement
- Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
- Przewodnik Budowlany
- Wydawnictwa Naukowo-Techniczne
- Instalator Polski
- Poligraf
- Dialog
- Systherm Technik
- Wydawnictwo RM
- Level Trading
- Muzeum Warszawy
- Marginesy
- Tako
- Centrum Rzeczoznawstwa Budowlanego Sp. zo.o.
- Wysoki Zamek
- Officyna
- Muzeum Sztuki w Łodzi
- Dom spotkań z historią
- Martel
- Sonia Draga
- Wytwórnia
- Muzeum Narodowe we Wrocławiu
- Więź
- Relacja
- Zupagrafika
- Fundacja im. Stefana Kuryłowicza
- Grupa Sztuka Architektury
- Wydawnictwo Uczelniane Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
- Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej
- Filtry
- Narodowe Centrum Kultury
- Wydawnictwo RM
- ABA
- Wysoki Zamek
- Muzeum Sztuki Nowoczesnej
- ITB
- Fundacja Charytatywni
- Muzeum Warszawy
- Multico
- Nasza Księgarnia
- Akademia Sztuk Pięknych w Łodzi
- Wydawnictwo Literackie
- Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Publicon
- BlueBird
- Bentley Institute Press
- Wydawnictwa zagraniczne
- Monacelli
- Phaidon
- Hatje Cantz
- Thames & Hudson
- Laurence King
- Monsa
- Magnus
- Te Neues
- Taschen
- Quercus Publishing Plc
- Vivays publishing
- H. F. Ullmann
- Braun
- Collins Design
- Beta-Plus
- BooQs
- Feierabend Verlag
- Birkhauser
- Inne
- Pimlico Books
- Images Publishing
- Merrell
- Daab Publishing
- FUEL Design & Publishing
- AVA Publishing
- Rizzoli
- Terra
- Tectum
- DOM Publishers
- Ryland Peters
- Rockport
- Quadrille
- Prestel
- Periplus
- Loft Publisher
- Norton
- Lannoo
- Jovis
- Jacqui Small
- Harper Design
- Gestalten
- Conran Octopus
- Actar
- MIT Press
- Wiley
- Universe
- TOTO
- 010 Publishers
- ArchiWorld
- Archipress
- Project Russia
- Index book
- Links
- RotoVision
- Pepin Press
- Pie Books
- Skira
- Frechmann Kolon
- Mitchell Beazley
- Flammarion
- Andrew Martin
- Konemann
- Gribaudo
- Koenemann
- Monacelli
- Koszulki Polska Architektura XXL
- Nowości
Monochrome Home. Elegant interiors in black and white
Indeks: Monochrome Home. Elegant interio
Decorating in black and white is perennially popular and eternally chic. Hilary Robertson demonstrates how, whether used alone or together, these contrasting shades can create dramatic effects at home, from the classic to the eclectic. Sought-after interiors stylist Hilary Robertson celebrates the stylish simplicity of the monochromatic home – elegant interiors in black, white, and every shade of grey in between. In the first chapter, Living in Black and White, Hilary analyzes successful monochrome interiors, providing moodboards for different schemes. Next, In the Mix takes a closer look at the effective tools of texture, light, and scale and pattern and the roles that they have to play.
Opis
- Autor
- Hilary Robertson
Specyficzne kody
16 innych produktów w tej samej kategorii:
MODERNIZMY. ARCHITEKTURA W...
W świadomości społecznej architektura II Rzeczypospolitej rzadko uchodzi za zabytkową. Często pomijana, szufladkowana razem z powojenną jako spuścizna okresu błędów i wypaczeń, powoli rozpada się na naszych oczach. Serią „Modernizmy" przypominamy jej genezę, monumentalizm i rozmach założeń architektonicznych. Po odzyskaniu niepodległości polskie władze stanęły przed wyzwaniem zaprojektowania nowego państwa i zbudowania go od podstaw.
Jean-Marie Massaud
Garden Home: City Creating...
Drzewa. Architektura jest...
Drzewa. Architektura jest najważniejsza to wydanie w całości poświęcone drzewom.
Wydawnictwo EMG zaproponowało wybranym autorom napisanie esejów o drzewach i ich roli w kontekście działalności architektonicznej i urbanistycznej. Bogactwo spojrzeń i postaw prezentowanych w szkicach oddaje bogactwo możliwych sposobów rozumienia i opisu niełatwego związku natury i kultury.
Best of Business Card Design 9
Dostępność: na zamówienie Features an innovative collection of the most current and best work by top designers worldwide. The "go-to" sourcebook for business card design inspiration, this volume contains pages packed with business cards, showing front, back, and special elements and materials. This unrivaled resource is sought by professional designers, corporate executives, and in-house marketing departments as an essential identity and branding tool.
Designpreis der...
Dostępność: na zamówienie The German Design Award is the country's highest distinction in the field of design. It is generally known as the Prize of Prizes because no other design award sets such strict criteria on its entries. A company can only enter the competition for the Design Award if its product has already been awarded a national or international design prize. For 2010 more than 1,200 nominated entries were received in approximately equal number for the prize's two categories.
ECOLOGICAL ARCHITECTURE
Combining sustainability and environmental awareness with ground-breaking style is one of the most exciting tasks of contemporary building design. Architects meet this challenge with breakthrough creative concepts which transformed ecological innovation into an integral part of building.
A & D SERIES 1: Pascal van...
Delirious New York: A...
Since it was first published in 1978, Delirious New York has attained a near myuthic status. This important cultural, architectural, and social history and analysis of New York was published in a new, redesigned edition by The Monacelli Press in 1995.
URBAN STYLE. ECO ARCHITECTURE
San Francisco Houses
AutoCAD. Ćwiczenia...
Turkish Designs
Wybrane zagadnienia z...
Ze wstępu: "Niniejsza monografia tematycznie związana z 50-leciem Wydziału Achitektury Politechniki Krakowskiej jest opracowaniem o szczególnym znaczeniu, ilustrującym dorobek i twórczą kontynuację tradycji Szkoły Krakowskiej zarówno w zakresie badań naukowych, kształcenia architektów i urbanistów, jak i działalności projektowej i twórczej.
All-American ADS 1900 -1919
Dostępność: na zamówienie A far cry from the aggressive ads we`ve become used to, American print advertisements from the first two decades of the 20th century were almost shockingly pleasant. Intricately designed and beautifully illustrated, often in the art nouveau style popular at the time, four-color, full-page magazine advertisements were welcome respites from the bland, text-filled pages among which they appeared. Sales pitches were earnest and friendly; beer, for example, was billed as "The Evening Glass of Cheer" and toothpaste was described as "Delicious Ribbon Dental Cream"—perhaps not the catchiest slogans, but they were on to something.