Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów
oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny"klient dokonujący
zakupów w naszej księgarni ma prawo do rezygnacji z zakupionej pozycji w ciągu 10 dni od jej
dostarczenia bez podawania przyczyny. Jest to możliwe tylko w przypadku kiedy towar nie był
używany, kopiowany i nie uległ zniszczeniu.
Zwrotowi nie podlegają koszty dostawy oraz odesłania towaru. Równowartość zwracanego
produktu zwracamy przelewem .
UWAGA!!! - Nie przyjmujemy odsyłanych do nas pozycji "za pobraniem". Zwrotom nie podlegają pozycje sprowadzane na specjalne zamówienie klientów.
Zwrotom nie podlegają również pozycje do których zostały dołączone płyty CD i zostały
fabrycznie zapakowane. Literatura i filmy zapisane na nośnikach CD i DVD nie podlegają zwrotowi.
Jeżeli klient po otrzymaniu towaru znajdzie wady techniczne bądź uszkodzenia powstałe
wskutek transportu, wadliwy towar należy odesłać do nadawcy.Koszty związane z odesłaniem
wadliwego produktu, księgarnia zwróci po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji.
Towar uszkodzony zostanie wymieniony na pełnowartościowy (jeżeli z powodu wyczerpania
nakładu nie będzie to możliwe zostanie wykonany zwrot przelewem w ciągu 2-3 dni roboczych
od momentu potwierdzenia danych do przelewu).
Informacje dotyczące internetowego systemu rozstrzygania sporów na podstawie art. 14 ust. 1 ODR (Internetowe rozstrzyganie sporów):
Komisja Europejska zapewnia konsumentom możliwość rozstrzygania sporów w handlu internetowym zgodnie z art. 14 ust. 1 ODR (Internetowe rozstrzyganie sporów), na jednej z platform. Platforma (http://ec.europa.eu/consumers/odr) służy jako miejsce, gdzie konsumenci mogą próbować osiągnąć pozasądowe porozumienia w sporach wynikających z zakupów oraz umów na usługi w Internecie.