• Niedostępny
Wizerunek Wrocławia

Wizerunek Wrocławia

Indeks: Wizerunek Wrocławia

32,55 zł
Brutto

Tytułowy wizerunek Wrocławia jest niejako szkłem powiększającym, przez które obserwować można tożsamość miasta i zmiany w niej zachodzące. Wrocław, jako jedno z najszybciej rozwijających się miast w Polsce, podlega obecnie silnym przekształceniom gospodarczym i przestrzennym. Pociągają one za sobą istotne zmiany w obrazie miasta, których badania i opisywanie pozwala określić korzyści i zagrożenia, jakie dla tożsamości miasta przynoszą procesy globalizacji. 

Ilość
Niedostępny

Tytułowy wizerunek Wrocławia jest niejako szkłem powiększającym, przez które obserwować można tożsamość miasta i zmiany w niej zachodzące. Wrocław, jako jedno z najszybciej rozwijających się miast w Polsce, podlega obecnie silnym przekształceniom gospodarczym i przestrzennym. Pociągają one za sobą istotne zmiany w obrazie miasta, których badania i opisywanie pozwala określić korzyści i zagrożenia, jakie dla tożsamości miasta przynoszą procesy globalizacji. W pracy przeanalizowano skojarzenia związane z Wrocławiem, cechy decydujące o jego wyjątkowości, miejsca charakterystyczne dla miast, miejsca lubiane i nielubiane, a także szeroko rozumianą atrakcyjność. Prawdopodobnie po raz pierwszy jako podstawowy materiał badawczy wykorzystano ankietę internetową, która okazała się bardzo przydatnym źródłem informacji o wizerunku miasta i umożliwiła przeprowadzenie sondaży równolegle w dwóch grupach: wśród mieszkańców Wrocławia i wśród osób spoza miasta. Zestawienie wyników badań dla tych dwóch zbiorowości wskazuje na istotne różnice między obrazem miasta widzianym „z zewnątrz“ i „od wewnątrz“ oraz pozwala wyróżnić najbardziej powszechne i wyraziste elementy wizerunku Wrocławia.

Wizerunek Wrocławia

Opis

Autor
praca zbiorowa
Wydawnictwo
Politechnika Wrocławska
Oprawa
twarda
Liczba stron
143
Wymiary
17x24 cm
Język
polski
Rok wydania
2009

Specyficzne kody

Nowy

16 innych produktów w tej samej kategorii: