• Niedostępny
Schola Architecturae. Budynki szkół architektury

Schola Architecturae. Budynki szkół architektury

Indeks: Schola Architecturae. Budynki sz

25,20 zł
Brutto

Jak projektować nowe i modernizować starsze, obecnie użytkowane budynki szkół architektonicznych w Polsce i na świecie? Czy projektowany budynek powinien wyrażać metodę nauczania przyszłego architekta, czy też pozostać neutralną formą? Czy te najstarsze, współcześnie użytkowane i modernizowane obiekty odzwierciedlają obecny proces nauczania? Nie na wszystkie z tych pytań książka przynosi odpowiedzi, ale mnoży kolejne pytania. 

Ilość
Niedostępny

Oprawa: miękka, Stron: 237, Format: 17x24 cm, 2005 r., fotografie czarno białe i rysunki, skrót każdego rozdziału w języku angielskim, Wydawnictwo Politechniki Wrocławskiej Jak projektować nowe i modernizować starsze, obecnie użytkowane budynki szkół architektonicznych w Polsce i na świecie? Czy projektowany budynek powinien wyrażać metodę nauczania przyszłego architekta, czy też pozostać neutralną formą? Czy te najstarsze, współcześnie użytkowane i modernizowane obiekty odzwierciedlają obecny proces nauczania? Nie na wszystkie z tych pytań książka przynosi odpowiedzi, ale mnoży kolejne pytania. Zamieszczone w książce artykuły dotyczą architektury gmachów szkół kształcących architektów i budowniczych: szkół rzemiosł budowlanych, akademii sztuk pięknych, uniwersytetów, szkół politechnicznych we Lwowie, w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Bytomiu, Gliwicach, we Wrocławiu, w Gdańsku, Gulu, Wenecji, Cincinnati, Albuquerque, Miami, Marne-Ia-Vallee i zawierają. charakterystykę środowisk naukowych dawnych szkół Lwowa, Warszawy i Wrocławia. Publikacja wydana z okazji stulecia istnienia gmachu Wydziału Architektury Politechniki Wrocławskiej.

Schola Architecturae. Budynki sz

Opis

Autor
pod red. Olgierd Czerner i Agnieszka Gryglewska
Wydawnictwo
Politechnika Wrocławska
Oprawa
miękka
Liczba stron
237
Wymiary
17x24 cm
Język
Polski
Rok wydania
2005

Specyficzne kody

Nowy

16 innych produktów w tej samej kategorii: