Advertising Now! Online

Indeks: Advertising Now! Online

122,85 zł
Brutto
Dostępność: na zamówienie Książka „Advertising Now! Online” z załączoną płytą DVD - druga po „Advertising Now! Print” i poprzedzająca wydanie „Advertising Now! Films” - tworzy kompletne, trzyczęściowe studium poświęcone współczesnej reklamie oraz komunikacji wizualnej. Podzielony na tematyczne rozdziały poświęcone napojom, żywności, urządzeniom elektronicznym, modzie oraz innym produktom konsumpcyjnym, tom ten ukazuje najbardziej istotne i skuteczne, internetowe kampanie opracowane przez wyróżnione licznymi nagrodami agencje reklamowe, tj.: DM9, Tribal DDB, OgilvyOne, LOWE Tesch i 20:20 London. Spoty wyprodukowane przez nie dla takich firm, jak: Nike, Coca – Cola, FIFA, czy WWF przeszły już do kanonu reklamy internetowej. Otwierający każdy rozdział, napisany przez wybraną agencję artykuł przybliża nie tylko największe kampanie, ale również tajniki ich powstania. Książkę zamyka indeks ze stronami agencji reklamowych.
Ilość
Produkt niedostępny


Dostępność: na zamówienie Książka „Advertising Now! Online” z załączoną płytą DVD - druga po „Advertising Now! Print” i poprzedzająca wydanie „Advertising Now! Films” - tworzy kompletne, trzyczęściowe studium poświęcone współczesnej reklamie oraz komunikacji wizualnej. Podzielony na tematyczne rozdziały poświęcone napojom, żywności, urządzeniom elektronicznym, modzie oraz innym produktom konsumpcyjnym, tom ten ukazuje najbardziej istotne i skuteczne, internetowe kampanie opracowane przez wyróżnione licznymi nagrodami agencje reklamowe, tj.: DM9, Tribal DDB, OgilvyOne, LOWE Tesch i 20:20 London. Spoty wyprodukowane przez nie dla takich firm, jak: Nike, Coca – Cola, FIFA, czy WWF przeszły już do kanonu reklamy internetowej. Otwierający każdy rozdział, napisany przez wybraną agencję artykuł przybliża nie tylko największe kampanie, ale również tajniki ich powstania. Książkę zamyka indeks ze stronami agencji reklamowych.
Advertising Now! Online

Opis

Autor
Julius Wiedemann
Wydawnictwo
TASCHEN
Oprawa
miękka
Liczba stron
240
Wymiary
20x25,5 cm
Język
angielski, niemiecki, francuski
Rok wydania
2006
Nowy produkt

16 innych produktów w tej samej kategorii: