• Niedostępny
HIP INTERIORS: SHOPS & SHOWROOMS

HIP INTERIORS: SHOPS & SHOWROOMS

Indeks: HIP INTERIORS: SHOPS & SHOWROOMS

110,25 zł
Brutto

Dostępność:na zamowienie Niektórzy przekonują, że najważniejsza gałąź designu to architetura oraz projektowanie wnętrz na usługach szczególnie bujnie się rozwijącego handlu detalicznego. Prosperita, jaĸą przeżywa obecnie światowy handel, notowane na rynku obroty, nienasycony konsumeryzm oraz fascynacja swoistą kulturą shoppingu sprawiają, iż marketingowcy wykorzystują sztukę projektowania przestrzeni handlowych jako wyrafinowane narzędzie kuszenia klienta.

Ilość
Niedostępny

Dostępność:na zamowienie Niektórzy przekonują, że najważniejsza gałąź designu to architetura oraz projektowanie wnętrz na usługach szczególnie bujnie się rozwijącego handlu detalicznego. Prosperita, jaĸą przeżywa obecnie światowy handel, notowane na rynku obroty, nienasycony konsumeryzm oraz fascynacja swoistą kulturą shoppingu sprawiają, iż marketingowcy wykorzystują sztukę projektowania przestrzeni handlowych jako wyrafinowane narzędzie kuszenia klienta. Dzięki odpowiednio zaaranżowanej witrynie zostaje on zwabiony do sklepu, czy magazynu, nim jeszcze przkroczy jego drzwi. Dzięki książce „Hip Interiors: Shops & Showrooms”, przyglądając się wystawom, odwiedzimy najbardziej kuszące, designerskie wnętrza azjatyckich sklepów z rejonu wybrzeży Pacyfiku. Od tych minimalistycznych, po wyróżniające się bogactwem zróżnicowanych szczegółów. Od second-handów, po salony fryzjerskie, księgarnie, butiki mody, magazyny meblarskie i wnętrzarskie oraz salony jubilerskie z diamentami. To zarówno najprostsze, niedrogie wnętrza, w których projektanci osiągnęli efekty dzięki użyciu minimum środków i kosztów (tzw. low-budget interiors), jak i najbardziej luksusowe (tzw. high-budget interiors). Zdjęcia urozmaicają plany sklepów. Książkę zamyka indeks kontaktów telefonicznych do pracowni architektów i projektantów – autorów zaprezentowanych realizacji. To wyjątkowo cenne narzędzie pracy dla profesjonalistów. Retail design is a unique branch of architecture and interior design, in which fantasy and imagination often take centre stage. Creativity is often encouraged in the race to lure customers in an ever more competitive market. Hip Interiors: Shops and Showrooms, offers a visual feast of the most compelling new shops and showrooms of Asia-Pacific - a hotbed of development, and a region that has never been more intriguing. Readers will find themselves immersed in captivating, richly coloured photographs. Enlightening text takes them behind the window displays and into the minds of the both the designers and shop owners. Organized by project, Hip Interiors: Shops and Showrooms the book showcases 25 innovative and exciting new retail interiors that are sure to inspire ideas and creativity in both designer and the enthusiast alike. A stylish layout complements this collection of inspirational interiors, which are undeniably contemporary and forward-thinking in their execution.

HIP INTERIORS: SHOPS & SHOWROOMS

Opis

Autor
CHENG, YABUKA
Wydawnictwo
ROCKPORT
Oprawa
twarda w obwolucie
Liczba stron
192
Wymiary
24,8 x 27 cm
Język
Angielski

Specyficzne kody

Nowy

16 innych produktów w tej samej kategorii: