Architektura domów towarowych, a geneza wizualnej promocji na przykładach realizacji niemieckich przed 1939 rokiem

Architektura domów towarowych, a geneza wizualnej promocji na przykładach realizacji niemieckich przed 1939 rokiem

Indeks:

64,00 zł
Brutto

Książka Architektura domów towarowych, a geneza wizualnej promocji na przykładach realizacji niemieckich przed 1939 rokiem autorstwa Katarzyny Janickiej stanowi ciekawe i wyczerpujące ukazanie roli rodzącego się pod koniec XIX wieku wizualnego merchandisingu w formowaniu struktur wewnętrznych domów towarowych na terenie Niemiec.

Zaliczając szeroki kontekst tradycji europejskiej i amerykańskiej, autorka przedstawia podstawowe tendencje architektoniczne w projektowaniu dużych obiektów handlowych należących do rodzinnych koncernów: Tietz, Wertheim i Rudolpha Karstadta.

Ilość
Dostępny

Prezentowana publikacja stanowi ciekawe i wyczerpujące omówienie roli rodzącego się pod koniec XIX wieku wizualnego merchandisingu w kształtowaniu struktur wewnętrznych domów towarowych na terenie Niemiec. Uwzględniając szeroki kontekst tradycji europejskiej i amerykańskiej, autorka omawia podstawowe tendencje architektoniczne w projektowaniu dużych obiektów handlowych należących do rodzinnych koncernów: Tietz, Wertheim i Rudolpha Karstadta.

Interdyscyplinarny charakter prowadzonych rozważań sprawie, że książka jest inspirującą i pouczającą lekturą nie tylko dla architektów czy historyków sztuki, także dla osób zainteresowanych projektowaniem przestrzennym i wizualnym, sztuką dekoratorską, modą, technikami aranżacji wnętrz oraz tradycją i współczesnością szeroko rozumianego języka reklamy i marketingu.

Opis

Autor
Katarzyna Janicka
Wydawnictwo
Politechnika Łódzka
Oprawa
miękka
Liczba stron
321
Wymiary
B5
Rok wydania
2019
Isbn
978-83-7283-931-2

Specyficzne kody

16 innych produktów w tej samej kategorii: