• Niedostępny
WZORNICTWO I EMOCJE. Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie

WZORNICTWO I EMOCJE. Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie

Indeks: WZORNICTWO I EMOCJE. Dlaczego ko

39,00 zł
Brutto

Publikacja WZORNICTWO I EMOCJE. Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie autorstwa Normana Donalda jest to wspaniały tekst światowej sławy naukowca w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, wieloletniego pracownika firmy Apple wyjaśniająca, dlaczego użytkownik wybiera rzeczy ładne i wierzy, że działają one lepiej.

Dlaczego wydajemy grube pieniądze na ikony wzornictwa, jakie emocje w nas wzbudzają? Książka nie tylko dla projektantów, także dla psychologów, menadżerów, producentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć, dlaczego dokonują takich, a nie innych wyborów konsumenckich.

Ilość
Niedostępny

Znakomita lektura światowej sławy naukowca w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, wieloletniego pracownika firmy Apple wyjaśniająca, dlaczego użytkownik wybiera rzeczy ładne i wierzy, że działają one lepiej. Dlaczego wydajemy grube pieniądze na ikony wzornictwa, jakie emocje w nas wzbudzają?

WZORNICTWO I EMOCJE. Dlaczego ko

Opis

Autor
Norman Donald A.
Wydawnictwo
Arkady
Oprawa
miekka
Liczba stron
264
Wymiary
13,5x20,5
Język
polski
Rok wydania
2015
Isbn
978-83-213-4870-4

Specyficzne kody

Nowy

16 innych produktów w tej samej kategorii: