- Niedostępny
Zapobieganie przestępczości przez kształtowanie przestrzeni
Indeks: Zapobieganie przestępczości prze
Opis
- Autor
- Czapska Janina
- Wydawnictwo
- Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Oprawa
- miękka
- Liczba stron
- 306
- Wymiary
- 16.5x23.5cm
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2012
Specyficzne kody
16 innych produktów w tej samej kategorii:
Klienci, którzy zakupili ten produkt, kupili również:
Czy miasto jest niepotrzebne?
Ostatnia dekada to okres wyraźnych zmian społeczno-przestrzennych w polskich miastach. Inwestycje w miejskim centrum, powstawanie nowych deweloperskich osiedli mieszkaniowych, ekspansja wielopowierzchniowych obiektów handlowo-usługowych i powiększanie się przedmieść – to tylko wybrane przejawy i elementy tych zmian. Towarzyszą im przemiany wartości i praktyk przestrzennych mieszkańców i użytkowników miasta. Książka podejmuje temat postaw szczególnej kategorii mieszkańców wobec miasta – nastolatków w wieku gimnazjalnym.
GUST NASZ POSPOLITY
Status: nakład wyczerpany Jaka architektura podoba się Polakom? Najkrótsza odpowiedź na to pytanie brzmiałaby: ładna. I prawdopodobnie można by na tym poprzestać, gdyby nie fakt, że określenie to jest nieostre i wieloznaczne. Bo czy Hotel Bristol może podobać się w taki sam sposób jak Dworzec Centralny? Czy istnieje jeden uniwersalny zestaw narzędzi pozwalający oceniać estetykę architektury? Gust nasz pospolity — wbrew twierdzeniu, że o gustach się nie dyskutuje — jest próbą wiwisekcji naszych wyborów, preferencji i upodobań estetycznych.
Praktyczny marketing miast...
"Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem" - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce skupiało się właśnie na promocji, a nie na budowaniu brandu, czyli silnej, rozpoznawalnej i dającej się doświadczyć marki miejsca. (...) Jest to książka, która systematyzuje i nadaje właściwy porządek podejmowanym przez miasta i regiony działaniom marketingowym. Robert Stępowski, ekspert marketingu miejsc, redaktor naczelny serwisu www.marketingmiejsca.com.pl Książka Jacka Pogorzelskiego to pozycja niezwykła, która była w stanie znacznie skorygować moje podejście do tematu.
PATIO. Fachowe rady
Publikacja "PATIO. Fachowe rady" odpowiada na pytanie jak najlepiej wykorzystać ogród - czy to maleńką przydomową działkę, czy dużą działkę na wsi - budując patio, układając ścieżki i chodniki, żeby stworzyć przyjemną dla użytkowników przestrzeń życiową.
Landscape Out of the City
Modernizacja osiedli...
Klasyfikacja krajobrazu...
Tematyka XX tomu serii "Problemy Ekologii Krajobrazu" koncentruje się na szeroko rozumianych zagadnieniach klasyfikacji krajobrazu i jej teoretycznych i praktycznych zastosowaniach. W niniejszym tomie czytelnik odnajdzie przykłady prac mieszczące się w nurcie szeroko rozumianej geoekologii. Prezentują one zróżnicowanie metodyczne podejść do kwestii porządkowania i kodowania zjawisk przestrzennych. Omawiane są więc kwestie teorii ujęć klasyfikacyjnych i procedur klasyfikacji ora typologii krajobrazu. Szeroko reprezentowane są także klasyczne opracowania o charakterze regionalnym , będące często przykładami rozwiązań praktycznych.