• Niedostępny
Package Design

Package Design

Indeks: Package Design

114,45 zł
Brutto
Dostępność: na zamówienie Pomijając wszelkie negatywne skojarzenia to dlaczego konsumenci tak bardzo uwielbiają opakowania iż ich systematyka, projekty i wykonania stały się warunkiem komercyjnego sukcesu firmy? Odrzucając ich funkcję zabezpieczenia skupiamy się na analizie opakowań jako elementów pozwalających klientowi wybrać dany produkt z ogromnej grupy produktów w jakiej ten wybierany się znajduje. Jest to element rozpoznawalny, poszerzenie tożsamości firmy o opakowanie danego produktu. Następnie pojawiają się kolejne elementy - kolory, kształty, techniki otwarcia, wielokrotnego użytku - to wszystko decyduje czy klient to zaakceptuje lub odrzuci. W książce zaprezentowano 116 przykładów opakowań wraz z indeksem autorów projektów, kontaktami i innymi informacjami.
Ilość
Niedostępny

Dostępność: na zamówienie Pomijając wszelkie negatywne skojarzenia to dlaczego konsumenci tak bardzo uwielbiają opakowania iż ich systematyka, projekty i wykonania stały się warunkiem komercyjnego sukcesu firmy? Odrzucając ich funkcję zabezpieczenia skupiamy się na analizie opakowań jako elementów pozwalających klientowi wybrać dany produkt z ogromnej grupy produktów w jakiej ten wybierany się znajduje. Jest to element rozpoznawalny, poszerzenie tożsamości firmy o opakowanie danego produktu. Następnie pojawiają się kolejne elementy - kolory, kształty, techniki otwarcia, wielokrotnego użytku - to wszystko decyduje czy klient to zaakceptuje lub odrzuci. W książce zaprezentowano 116 przykładów opakowań wraz z indeksem autorów projektów, kontaktami i innymi informacjami.
Package Design

Opis

Autor
praca zbiorowa
Wydawnictwo
DAAB
Oprawa
twarda
Liczba stron
384
Wymiary
230 x 180,
Język
angielski, francuski, włoski, hiszpański, niemiecki
Rok wydania
2008

Specyficzne kody

Nowy

16 innych produktów w tej samej kategorii: