PATIO. Fachowe rady
Indeks: PATIO. Fachowe rady
Publikacja "PATIO. Fachowe rady" odpowiada na pytanie jak najlepiej wykorzystać ogród - czy to maleńką przydomową działkę, czy dużą działkę na wsi - budując patio, układając ścieżki i chodniki, żeby stworzyć przyjemną dla użytkowników przestrzeń życiową.
Jak najlepiej wykorzystać ogród - czy to maleńką przydomową działkę, czy dużą działkę na wsi - budując patio, układając ścieżki i chodniki, żeby stworzyć przyjazną dla użytkowników przestrzeń życiową. Doświadczenie wskazuje, że tego rodzaju ogrodowe konstrukcje są bardzo funkcjonalne i mogą służyć przez wiele lat. Ten poradnik może okazać się nieoceniony dla początkującego majsterkowicza i dla złotej rączki. Napisany został przez specjalistów od architektury zieleni, zawiera wiele praktycznych i łatwych do wykonania projektów, przedstawia projekty małych patiów przeznaczonych do niewielkich ogrodów, podpowiada, jak konserwować i udoskonalić istniejące patio, zawiera rozdziały dotyczące ścieżek i schodków.
Opis
- Autor
- praca zbiorowa
- Wydawnictwo
- Arkady
- Oprawa
- broszurowa
- Liczba stron
- 80
- Wymiary
- 24x18cm
- Język
- Polski
- Rok wydania
- 2010
- Isbn
- 978-83-213-4450-8
Specyficzne kody
16 innych produktów w tej samej kategorii:
Klienci, którzy zakupili ten produkt, kupili również:
Modernizacja osiedli...
GUST NASZ POSPOLITY
Status: nakład wyczerpany Jaka architektura podoba się Polakom? Najkrótsza odpowiedź na to pytanie brzmiałaby: ładna. I prawdopodobnie można by na tym poprzestać, gdyby nie fakt, że określenie to jest nieostre i wieloznaczne. Bo czy Hotel Bristol może podobać się w taki sam sposób jak Dworzec Centralny? Czy istnieje jeden uniwersalny zestaw narzędzi pozwalający oceniać estetykę architektury? Gust nasz pospolity — wbrew twierdzeniu, że o gustach się nie dyskutuje — jest próbą wiwisekcji naszych wyborów, preferencji i upodobań estetycznych.
Czy miasto jest niepotrzebne?
Ostatnia dekada to okres wyraźnych zmian społeczno-przestrzennych w polskich miastach. Inwestycje w miejskim centrum, powstawanie nowych deweloperskich osiedli mieszkaniowych, ekspansja wielopowierzchniowych obiektów handlowo-usługowych i powiększanie się przedmieść – to tylko wybrane przejawy i elementy tych zmian. Towarzyszą im przemiany wartości i praktyk przestrzennych mieszkańców i użytkowników miasta. Książka podejmuje temat postaw szczególnej kategorii mieszkańców wobec miasta – nastolatków w wieku gimnazjalnym.
Praktyczny marketing miast...
"Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem" - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce skupiało się właśnie na promocji, a nie na budowaniu brandu, czyli silnej, rozpoznawalnej i dającej się doświadczyć marki miejsca. (...) Jest to książka, która systematyzuje i nadaje właściwy porządek podejmowanym przez miasta i regiony działaniom marketingowym. Robert Stępowski, ekspert marketingu miejsc, redaktor naczelny serwisu www.marketingmiejsca.com.pl Książka Jacka Pogorzelskiego to pozycja niezwykła, która była w stanie znacznie skorygować moje podejście do tematu.
Geografia urbanistyczna
Jest to praca porządkująca dotychczasową wiedzę w zakresie geografii osadnictwa, skonstruowana pod kątem możliwości jej wykorzystania w działalności urbanistycznej. Podręcznik bardziej pobudza do dyskusji i studiowania, niż prezentuje „jedynie słuszne” poglądy do zapamiętania (...).